2012 - květen

Formáty internetové reklamy

2. 5. 2012

Někdo z ní čerpá informace, někdo jí ignoruje a někdo jí blokuje. Všichni jí ale alespoň občas někde vidíme. Internetové reklamě se nevyhne žádný, tedy ani hodně snaživý uživatel internetu. Ať má reklama formu textovou či grafickou, ať má jakoukoli barvu, všichni jí dokážeme na první pohled jednoznačně identifikovat. Je to z toho důvodu, že velká část reklam má jeden z často používaných rozměrů. Jaké formáty internetové reklamy tedy jsou nejpoužívanější?

Číst více...

Jak zvítězit nad psaním čárek?

22. 5. 2012

Každý z nás chybuje, protože člověk prostě není neomylný. Je však velká škoda, když chybují i ti (skoro) nejlepší. Už jsem četla články od mnoha autorů, kteří jazyk český ovládají dokonale, ale v jedné věci chybují stále dokola – v psaní čárek.

Číst více...

  1. Hlavní strana
  2. Blog
  3. 2012 - květen